לוכד עכברים

הדברה אלקטרונית נגד עכברים

הדברה אלקטרונית נגד עכברים

עכברים מהווים מטרד רציני בבתים רבים. הם גורמים נזק למזון, לרהיטים ולחפצים אחרים. הם גם נושאים מחלות כמו סלמונלה ו-Hantavirus.

ישנם מקרים בהם לא תמיד צריכים להזמין לוכד עכברים ואפשר לעשות שימוש בכלים אחרים כמו הדברה אלקטרונית.

הדברה אלקטרונית נגד עכברים היא טכנולוגיה חדשה המשתמשת בחיישנים כדי לזהות נוכחות של עכברים ולפלוט גלים אולטרסאונדים שניתן לשמוע על ידי העכברים אך לא על ידי בני אדם. טכנולוגיה זו נוסתה רק על מכרסמים עד כה, אך היא צפויה לשמש בקרוב גם על מזיקים אחרים.

ההדברה האלקטרונית נגד עכברים היא טכנולוגיה חדשה יחסית עם מקרי שימוש מוגבלים עד כה. עם זאת, יש לו פוטנציאל משמעותי לשימוש בעתיד מכיוון שניתן להשתמש בו כדי להרחיק מזיקים מהבתים מבלי לפגוע בהם או להרוג אותם בצורה לא אנושית באמצעות מלכודות או רעלים, כמו שרוב שיטות ההדברה האחרות עושות כיום.

הדברה אלקטרונית bds gfcrho היא חלק חיוני במשק הבית המודרני. זוהי שיטה בטוחה ויעילה להיפטר מעכברים.

המכשירים פועלים בטווח של תדרים שאינם נשמעים לבני אדם. הם נועדו להיות קטנים ככל האפשר, כך שהם יכולים לשמש בכל חדר.

מכשירי הדברה אלקטרוניים קיימים כבר עשרות שנים אך השימוש בהם גדל באופן משמעותי במהלך השנים האחרונות מכיוון שהם בטוחים יותר משיטות מסורתיות כמו מלכודות ורעלים.

עכברים יכולים להוות בעיה עבור אנשים רבים. הם גורמים נזק רב וקשה להיפטר מהם. כאן נכנסת לתמונה הדברה אלקטרונית.

חשוב לציין שהדברה אלקטרונית אינה פתרון יעיל לכל סוגי העכברים. זה הכי יעיל נגד עכברים שנמצאים בתוך הבית, אבל זה לא יעבוד על עכברים שנמצאים בחוץ או בעליית הגג או במרתף.

מה זאת הדברה אלקטרונית ואיך היא עובדת?

הדברה אלקטרונית היא מערכת העושה שימוש במכשירים אלקטרוניים לשליטה, ניטור והדברה של מזיקים. זהו סוג של הדברה משולבת הכוללת שימוש בכימיקלים, מלכודות וציוד אחר.

הוא שימש למניעה והדברה של מזיקים בתעשיות רבות. זה מפחית את הצורך בעבודת כפיים וניתן להשתמש בו במקומות שבהם קשה להגיע או לגשת למזיקים.

מערכת ההדברה האלקטרונית הראשונה פותחה על ידי הצבא האמריקאי בשנות ה-50. מאז, הוא פותח עוד יותר על ידי מוסדות מחקר וחברות רבות.

השיטות כוללות: מערכות ערפול, קוטלי חרקים, חומרי חיטוי, קוטלי מכרסמים, דוחים/מושכים ועוד.

הדברה אלקטרונית היא סוג של הדברה העושה שימוש במכשירים אלקטרוניים לניטור מזיקים.

חברות הדברה משתמשות במכשירים אלקטרוניים כדי לנטר מזיקים ולאחר מכן שולחות התראה כאשר המכשיר חש במזיק. כך הם מצליחים להיפטר מהמזיק לפני שהוא הופך לבעיה.

חלק ממוצרי ההדברה האלקטרונים הנפוצים כוללים:

  • דוחים קוליים.
  • דוחי אינפרא אדום.
  • דוחים חשמליים.

לוכד עכברים זמין עבורכם מיידי 24/7 חייגו 072-3340-600

זמין 24/7 דילוג לתוכן