לוכד עכברים

לוכד עכברים ברמת גן

דוקטור חולדה לוכד עכברים ברמת גן זמין 24/7

חייגו : 0502-600-601

לוכד עכברים ברמת גן

לוכד עכברים ברמת גן, יש כל כך הרבה לוכדי עכברים ואתם לחוצים שיגיעו אליכם כמה שיותר מהר וגם אתם רוצים לשלם כמה שפחות. אבל רגע אחד לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים במרכז יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת! לא מזמינים שירות של לכידת עכברים כל כך מהר לפני שעושים את כל הבדיקות. 

גם אם זה אומר שתעצרו לרגע אחד לקרוא את הדברים החשובים ורק ככה תצליחו לטפל בבעית העכבר שהגיע אליכם לבית.

לוכד עכברים בתל אביב
דוקטור חולדה לוכד עכברים

יש לכם עכבר בבית? חייגו 24/7

מצאתם עכבר בבית? אתם רוצים להיפטר ממנו כמה שיותר מהר? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין שירות של לוכד עכברים ברמת גן שיגיע אליכם לבית וילכוד את העכבר ויוציא אותו מהבית שלכם.

אבל רגע אחד לפני שאתם מזמינים שירות של ליכדת עכברים וחולדות, כדאי מאוד לקרוא את כל המידע הבא. הסיבה היא שיש המון כאלו שקוראים לעצמם "לוכדי עכברים" אבל הם רק מגיעים לשים מלכודות עכברים אצלם כבבית.

מלכודת עכברים גם אתם יכולים לשים לבד ולא צריכים להזמין בשביל זה לוכד עכברים.

בואו להכיר קצת את העכבר

עכבר הוא מכרסם קטן, פרוותי בדרך כלל, בעל חוטם מחודד, אוזניים מעוגלות קטנות וזנב קשקשים באורך הגוף. עכברים נמצאים במקומות רבים ברחבי העולם.

עכברים בויתו לראשונה במאה ה-18, כאשר אנשים התחילו לגדל אותם בשביל הפרווה שלהם.

עכברים הם מכרסמים קטנים בתפוצה רחבה ברחבי העולם. הם שייכים למשפחת Muridae, הכוללת גם חולדות וחזירי ניסיונות. עכברים מבויתים כבר אלפי שנים, והם אחת מחיות המחמד הנפוצות ביותר.

העכבר הוא מכרסם קטן ודוהר בעל חוטם מחודד ועיניים גדולות. גוף העכבר מכוסה בפרווה שצבעה נע בין חום לשחור ללבן או אפור. זנבו בדרך כלל קצר ועמוס.

לוכד עכברים
הדברה אלקטרונית נגד עכברים

הכרנו את העכבר - עכשיו איך נפרטים ממנו

אני בטוח שאם הכרתם את העכבר (למרות שיש כאלו שלא רוצים בכלל להכיר עכברים) בואו להבין איך אנחנו מוציאים את העכבר מהבית שלכם. אבל, זה לא מספיק רק להוציא את העכבר מהבית, אנחנו צריכים גם לדאוג שלא יחזרו אליכם לבית עוד עכברים.

בשביל להוציא את העכבר מהבית, יש שני שיטות עיקריות, האחת היא בעצם לכידה פיזית של העכבר והוצאה שלו מהבית, השיטה השניה היא הצבת מלכודות ורעלים בבית.

הצבת מלכודות ורעלים בבית (לא מומלץ)

אחת השיטות שהרבה מאוד לוכדי עכברים בוחרים להשתמש בה, היא פשוט להגיע אליכם לבית, להציב מלכודות ולגבות על זה תשלום מאוד גבוה. אחרי זה הם יגבו ממכם תשלום נוסף בשביל להגיע ולהוציא את העכברים שנלכדו במלכודות. בשביל זה אתם לא צריכים להזמין לוכד עכברים אתם יכולים לעשות את זה לבד. יש המון סוגים של מלכודות עכברים ואתם יכולים לרכוש לבד ולהציב את המלכודות.

אם אתם ממש לא רוצים להתעסק עם העכבר או לפנות את הפגר, יש גם מלכודות כלוב שאפשר להציב וככה אתם בכלל לא רואים את העכבר מלכודות אלו מכונות גם תיבות האכלה.

עכבר מצוי
מלכודת עכברים_640x392

שימוש ברעל עכברים - אל תנסו את זה לבד

הרבה פעמים אנשים פשוט הולכים לחנות טמבור הקרובה ביותר וקונים רעל עכברים. למרות שרעל עכברים אסור למכירה, עדיין אנחנו רואים אותו נמכר בשפע ובכמויות מאוד גדולות בהרבה מאוד מקומות.

רעל עכברים הוא מסוכן לא רק לעכברים, אלא גם לילדים קטנים ולחיות מחמד אחרות. אם זה לא מספיק לכם, אל תנסו להשתמש במוצרים כמו רעל עכברים, כי זה לא הומאני והורג את העכבר בהמון סבל.

יש מקרים בהם העכבר אוכל מהרעל, הולך להתחבר בפינה שקשה להגיע אליה ואז הפגר שלו מתחיל להסריח את כל הבית, היו גם לא מעט מקרים שהם אנשים נאלצו לשבור קירות גבס או תקרות גבס בשביל להוציא את הפגר של העכבר.

ראיתי עכבר בבית - מה לעשות?

ראיתם עכבר בבית? רוצים לדעת מה לעשות?

יש כמה דברים שצריכים לעשות, קודם כל אתם צריכים לעקוב אחריו ולנסות לראות לאן הוא בורח. אל תנסו להרוג אותו כי עכבר יכול להעביר לכם מחלות, במיוחד אם מדובר על חולדה שיצאה מהביוב אליכם לתוך הבית. אחרי שראיתם לאן העכב בורח, זה הזמן להתחיל ולנסות למצוא מאיפה הוא נכנס, לסגור את כל הפתחים ולחפש מקומות שהוא כרסם. אחרי שראיתם את המקומות האלו, אתם צריכים לבדוק אם הוא כרסם לכם מזון.

מזון שהעכבר נגע בו זורקים לפח! אל תנסו לנקות את המזון הזה אלא פשוט חשוב להשליך את זה לפח. המזון יכול להיות עם המון מחלות וחיידקים שהעכבר מעביר ובגלל זה אתם חייבים להשליך את המזון הזה לפח.

בודקים שאין עוד עכברים, אתם יכולים להזמין לוכד עכברים ברמת גן שיגיע לעשות עבורכם את העבודה או שאתם יכולים גם לעשות את זה לבד כל עוד אתם שומרים על ההנחיות ועושים הכל בזהירות.

לוכד עכברים ברמת גן - התשובות לשאלות

רגע אחד לפני שבוחרים לוכד עכברים, בטח יש לכם המון שאלות שעולות. אספנו את השאלות המרכזיות והבאנו לכם את התשובות בשביל שתדעו איך להתנהל שאתם רואים עכבר בבית ולפני שאתם מזמינים לוכד עכברים.

עכברים קטנים, פרוותיים וניתן למצוא אותם בכל מקום. הם אוכלים כמעט כל דבר ויכולים לחיות בכל סביבה. עם זאת, עכברים מסוכנים לבני אדם מכיוון שהם נושאים מחלות שעלולות לגרום למחלות קשות.

עכברים קטנים וחמודים אבל הם נושאים מחלות שעלולות להזיק לבני אדם. יש להם פוטנציאל להעביר חיידקים מסוכנים כמו סלמונלה, ליסטריה ו-E-coli דרך הגללים או השתן שלהם. חיידקים אלו גורמים להרעלת מזון שעלולה להוביל למוות או למחלות קשות בבני אדם.

עכברים ידועים גם כנשאים של פרעושים המעבירים את המגפה שלעתים קרובות היא קטלנית לבני אדם.

עכברים קטנים, פרוותיים וחמודים. הם גם חיות אינטליגנטיות וחברתיות. עם זאת, הם מסוכנים מכיוון שהם נושאים חיידקים גורמי מחלות שעלולים להתפשט לבני אדם.

עכברים נושאים הרבה מחלות שעלולות לגרום לאנשים לחולים, כמו מכת הבועה, דלקת ריאות מגיפה ומגיפה שחורה. מחלות אלו מדבקות מאוד ועלולות להרוג בני אדם תוך פרק זמן קצר אם לא מטפלים בהן.

אין דרך לדעת מתי עכבר ייכנס לבית או לעסק שלך כי עכברים חיים בכל סוגי הבניינים – מבתים נטושים למשרדים, לבתי מלון ועד דירות

עכברים הם אחד מהמזיקים הביתיים הנפוצים ביותר שעלולים לגרום נזק משמעותי לביתכם. הם יכולים ללעוס דרך חוטי חשמל, להפיץ מחלות ולזהם מזון.

עכברים הם סוג של מכרסם שנמצא בדרך כלל בבתים ובבניינים. מכרסמים אלה הם בדרך כלל קטנים בגודלם ויש להם זנבות ארוכים שעוזרים להם לנוע במהירות. לעכברים יש שיניים חדות בהן הם משתמשים כדי לכרסם כל דבר, מעץ ועד פלסטיק. יש להם גם תיאבון גדול מה שאומר שהם צריכים לאכול כל הזמן לאורך היום.

עכברים מסוגלים להתרבות במהירות, מה שמקשה על בני האדם לשלוט בהם או לחסל אותם מבתיהם או מבניינים. הסיבה לכך היא שעכברים מתרבים על ידי 4-6 המלטה בשנה עם 6-10 צעירים בכל המלטה בממוצע, דבר שכמעט בלתי אפשרי לבני אדם לשלוט באמצעות מלכודות ולכן צריכים לבצע פעולות מתקדמות אחרות שיכולות לעזור להתמודד עם העכבר.

קשה מאוד לזהות עכברים מכיוון שהם קטנים ומהירים.

ניתן למקם מלכודות עכברים באזורים שבהם יש סיכוי גבוה יותר לעכברים להתגורר. העכבר ייכנס למלכודת ויתפס בשל גודלו.

הדרך הטובה ביותר לזהות עכבר בבית היא באמצעות אור שחור. האור ימשוך את העכבר והוא יהיה גלוי על הרצפה.

עכבר הוא מכרסם השייך למשפחת המורידיים של היונקים הקטנים. אורכו בדרך כלל בסביבות 12-20 ס"מ ומשקל גופו נע בין 0.06-0.3 ק"ג.

דרך ראשונה : לראות פיזית את העכבר, אם ראיתם את העכבר זה הסימן הכי טוב שיש לדעת שיש לכם עכבר בבית.

דרך שניה : בדיקה האם יש מוצרי מזון מכורסמים בבית. אם ראיתם בארון האוכל היבש שלכם כל מיני כרסומים, סביר מאוד שיש לכם עכבר בבית וכדאי מאוד להתחיל ולהציב מלכודת כלוב נגד עכברים.

דרך שלישית : לראות את הגללים של העכבר. אם ראיתם גללים של עכבר בבית אז סימן שיש לכם שם עכבר, אולי אתם לא רואים אותו אבל תהיו בטוחים שיכול להיות מאוד שהוא יחזור אליכם לבית.

דרך רביעית : מאגרים של אוכל – בדרך כלל העכבר ייקח מזון ויאגור אותו בפינה מסוימת בשטח הבית שלכם. אם ראיתם פתאום שיש לכם מאגר של מזון בפינה מסוימת בבית (פינה מוסתרת) ייתכן וזה עכבר ששם שם את האוכל הזה.

עכברים מסוגלים להיכנס לבית דרך חור בקיר. הסיבה לכך היא שיש פער בין הרצפה לתקרה של כ – 1.5 ס”מ

עכברים נכנסים לבית במגוון דרכים. הם יכולים לטפס דרך הקירות, הם יכולים ללעוס דרך רצפות, הם יכולים למצוא את דרכם פנימה דרך הגג, והם יכולים אפילו לרדת מעצים.

עכברים בדרך כלל נכנסים לבתים בחיפוש אחר מזון ומחסה. לעתים קרובות הם מוצאים את הדברים האלה במטבחים, במזווה ובאזורי אחסון אחרים שלנו.

עכברים הם אחד המזיקים הנפוצים ביותר שבעלי בתים צריכים להתמודד איתם. הם יכולים להיכנס לבית שלך במגוון דרכים והם מתרבים במהירות.

הדרך הטובה ביותר למנוע מעכברים להיכנס לביתך היא על ידי איטום חורים וסדקים בקירות, ברצפות ובתקרות. זה יכול להיעשות על ידי שימוש באטם, איטום סיליקון או סרט קצף.

עכברים יכולים גם להיכנס לבית דרך ניקוז וחוטים שנותרו חשופים ובלתי מוגנים.

לוכד עכברים ברמת גן מחיר

לכל לוכד עכברים מחיר משלו, ואין מחירון מדויק שאותו צריכים לשלם על לכידת עכבר, אך יחד עם זאת החלטנו להביא לכם את המחירון שלנו שייתן לכם העכרת סדר גודל לגעת כמה עולה לוכד עכברים וגם מהם הגורמים שקובעים את המחיר של לכידת עכבר.

סוג הפעולה

מחיר

מידע נוסף

לכידה פיזית של עכבר

89 ₪

המחיר הוא עבור שעות הפעילות הרגילות (בשעות הלילה, ערב חג ולא ימי חול המחיר יעלה בהתאם).

הצבת מלכודות

79 ₪

הצבת מלכודות בכל שטח הבית וגם באזורים הדרושים. כמו כן ביצוע ניטור מלא בשטח הבית למציאת הפתחים מהם העכבר יכול להיות שנכנס לבית שלכם.

לכידה פיזית + הצבת מלכודות

149 ₪

לכידה פיזית של העכבר + הצבת מלכודות למניעת כניסה של עכברים נוספים לשטח הבית. בנוס, המחיר כולל בתוכו גם את הפינוי במידה וייתפס עכבר במלכודת.

 

זמין 24/7 דילוג לתוכן