לוכד עכברים

לוכד עכברים במרכז

דוקטור חולדה לוכד עכברים במרכז זמין 24/7

חייגו: 0502-600-601

לוכד עכברים במרכז

לוכד עכברים במרכז, יש כל כך הרבה לוכדי עכברים ואתם לחוצים שיגיעו אליכם כמה שיותר מהר וגם אתם רוצים לשלם כמה שפחות. אבל רגע אחד לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת! לא מזמינים שירות של לכידת עכברים כל כך מהר לפני שעושים את כל הבדיקות. 

גם אם זה אומר שתעצרו לרגע אחד לקרוא את הדברים החשובים ורק ככה תצליחו לטפל בבעית העכבר שהגיע אליכם לבית.

לוכד עכברים בתל אביב
מלכודת עכברים_640x392

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים לוכד

אלו הם הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מזמינים הביתה שירות של לכידת עכברים.

מה הלוכד עושה: חשוב מאוד לדעת בדיוק מה הלוכד עושה שהוא מגיע אליכם לבית. האם הוא מגיע בכדי באמת ללכוד את העכבר או שהוא רק מגיע להניח מלכודות. בשביל להניח מלכודות אתם לא צריכים להזמין לוכד עכברים, לכו ותקנו מלכודות עכברים ותניחו לבד בבית וגם אתם תתפסו את העכבר.

מי מגיע ללכוד את העכבר: זה לא מספיק לדעת רק מה עושים אצלכם בבית. 

חשוב גם לדעת מי מגיע לעשות את העבודה. שאתם מזמינים את דוקטור חולדה אליכם לבית אתם לא מקבלים עוד לוכד עכברים רגיל, אתם מקבלים איש מקצוע שכל החיים שלו חי ונושם את עולם לכידת העכברים. יודע בדיוק איך העכבר או החולדה חושבים, לאן הם ינסו להיכנס ומאיפה הם ינסו לברוח. 

ביצוע העבודה על ידי מקצוען עושה הבדל מאוד משמעותי שמדובר על לכידת חולות ועכברים ולכן אסור להתפשר על אנשי מקצוע מובילים.

לכידת עכברים_640x423
לכידת עכברים במרכז_561x640

לא משתמשים ברעלים: רעל עכברים הוא מסוכן לא רק לעכברים. לעשות שימוש ברעל עכברים זה לא הפתרון הנכון ולפעמים יכול להיות גם הפתרון המסוכן ביותר.

למה לא מומלץ להשתמש ברעל עכברים: קודם כל תזכרו שרעל עכברים הורג את העכבר בהמון ייסורים. העכבר לוקח לו בערך 10 דקות למות אחרי שהוא אוכל את הרעל. אנחנו לא רוצים להרוג את העכבר בייסורים, המטרה שלנו היא לתפוס את העכבר בצורה הומאנית ולשחרר אותו בשטח פתוח ולהחזיר אותו לטבע. 

דבר נוסף שבגללו לא מומלץ להשתמש ברעל הוא בגלל שהעכבר הוא חיה פחדנית מטבעה, הוא יכול לאכול את הרעל ואז ללכת להתחבא מאחורי קירות ובתוך מחילות שהוא מוצא בתוך הבית שלכם ואז צריכים להוציא את הפגר של העכבר. לא פעם היו מקרים שגם אנשים נאלצו לשבור קירות גבס בשביל להוציא את הפגר מהבית והריח שנוצר בבית היה נוראי.

 

לא רק לכידה אלא גם מניעה: אחרי שלוכדים את העכבר, צריכים לעשות סריקה מלאה בשטח הבית. שאתם בוחרים לוכד עכברים במרכז הוא לא רק צריך להגיע ולמצוא את העכבר ולסלק אותו מהבית שלכם. 

לוכד עכברים מקצועי לא יצא מהבית שלכם לפני שהוא בודק את כל פתחי הגישה לשטח שלכם, מה גרם לעכברים להיכנס וגם ידאג לוודא לחסום את כל הפתחים וזה חלק מהשירות שלא צריך לגבות עליו תשלום נוסף. 

חשוב מאוד לפני שאיש מקצוע יוצא מהבית הוא בודק היטב את כל הפתחים ולא יתן שיהיה מצב שיש פתחים נוספים שמאפשרים גישה וכניסה של עכברים נוספים אליכם לבית.

הדברה אלקטרונית נגד עכברים

לוכד עכברים במרכז מחיר

חשוב לציין שאין מחירון מדויק וקבוע ללכידת עכברים. כל לוכד עכברים במרכז יכול לקבוע את המחיר שלו בהתאם לתנאים שהוא רוצה. בין אם הוא רוצה לקחת בחשבון את מרחק הנסיעה, ואתם גם תופתעו לגלות שהרבה פעמים המחיר של לכידת עכברים מגיע דווקא מהמקום של האגו של לוכד העכברים. 

אבל בשביל שתהיה לכם הערכת סדר גודל כמה אתם הולכים לשלם ועל מה אתם משלמים. הבאנו לכם את המחירון שלנו. המחירון הוא לשעות שגרתיות ולימי חול. 

אם מדובר על ימי חג או שבת וגם על שעות הלילה, יש תוספת במחיר בהתאם לזמן.

סוג לכידה

מחיר

מידע נוסף

לכידה פיזית ללא הצבת מלכודות

החל 89 ₪

העלות היא לשעות היום בלבד. בשעות הלילה המאוחרות או שב וחג יש תוספת במחיר של 50-100 ₪.

הצבת מלכודות בלבד.

החל מ 59 ₪

המחיר כולל הגעה ללא לכידה. אלא רק הצבת מלכודות ולאחר מכן יש תוספת תשלום נוסף של הגעה ופינוי העכבר של עוד 59 ₪ .

לכידה + הצבת מלכודות + חסימת פתחים.

החל מ 159 ₪

המחיר כולל את כל מה שאתם צריכים בכדי ללכוד את העכבר לרבות חסימת פתחים מלאה בכל שטח הבית והגינה.

 

זמין 24/7 דילוג לתוכן