לוכד עכברים

סוגי מלכודות עכברים

ריחות שדוחים עכברים

ישנם סוגים שונים של מלכודות עכברים. כמה מלכודות עכברים משמשות לתפוס עכברים וחלק משמשות כדי להרוג אותם.

רגע אחד לפני שאתם עושים שימוש בכל מיני סוגים של מלכודות עכברים שלא תמיד ייתנו לכם את המענה המהיר והנכון ביותר, כדאי להזמין לוכד עכברים מקצועי שיגיע אליכם לבית ויטפל בבעיה בצורה הטובה והמהירה ביותר.

סוגי מלכודות עכברים:

  • מלכודות עכברים חיות: אלו הן הסוג הנפוץ ביותר של מלכודת עכברים. הם בדרך כלל משתמשים בפיתיון כמו חמאת בוטנים או גבינה כדי לפתות את העכברים ואז נסגרים על צווארם.
  • מלכודות הצמד: מלכודות אלו פועלות על ידי שימוש במנגנון קפיצי שישחרר צריבה קטלנית על צוואר המכרסם כאשר ייתפס בו.
  • לוחות דבק: בלוחות אלו יש דבק שיידבק לכל משטח ויקשה על בריחה של מכרסמים, גם אם הם עדיין יכולים להזיז את רגליהם.

מלכודות עכברים מגיעות בצורות וגדלים רבים, אך הנפוצות שבהן הן מלכודת קפיצית או פעולת הצמד.

ישנם גם סוגים רבים של מלכודות עכברים המשתמשות בשיטות שונות לתפוס עכברים. חלקם משתמשים בחומר דביק כדי ללכוד עכברים ואחרים משתמשים בניחוח כדי לפתות אותם.

מלכודות עכברים הן סוג של לוכד המשמש ללכידת עכברים.

מלכודות מגיעות בצורות ובצורות שונות. חלקם לוכדים את העכבר באמצעות הגוף שלהם, בעוד שאחרים משתמשים בפיתיון כדי לפתות את העכבר לתוך המלכודת שלהם.

כמה סוגים נפוצים של מלכודות כוללים: מלכודות חיות, מלכודות אחיזות בגוף, מלכודות הצמד, לוחות דבק וקרשים דביקים.

מלכודת הצמד (קפיץ) לעכברים

מלכודות קפיץ משמשות בדרך כלל לתפיסת עכברים, אך הן יכולות לשמש גם כמלכודת לבעלי חיים קטנים אחרים כמו ציפורים.

מלכודת קפיצים היא סוג של מלכודת עכברים המורכבת מקפיץ מתכת בעל קצוות מושחזים. בדרך כלל מניחים את הפיתיון על לוח ההדק שמפעיל את שחרור הקפיץ ותופס את החיה.

מלכודת כלוב לעכברים

מלכודת עכברים סגורה המכונה גם מלכודת כלוב לעכברים היא מכשיר המשמש לתפוס עכברים מבלי לפגוע בהם. הוא עשוי מרשת תיל ותחנת פיתיון. העכבר נכנס למלכודת הכלוב על ידי מעקב אחר ריח האוכל, אבל הוא לא יכול לברוח בגלל רשת התיל.

השימוש במכשיר זה היה שנוי במחלוקת מכיוון שהוא עלול לגרום לפציעות חמורות לעכברים וחיות קטנות אחרות שנלכדות בו. חלק מהאנשים מאמינים שצריך לאסור את המכשירים האלה בגלל שהם אכזריים ובלתי אנושיים, בעוד שאחרים טוענים שאסור לאסור אותם בגלל שהם מספקים דרך יעילה לתפוס מזיקים מבלי לפגוע בהם

מלכודת כלוב היא מכשיר שנועד לתפוס חיות בר על ידי לכידתן בחלל קטן.

מלכודות כלובים נמצאות בשימוש נרחב על ידי חקלאים ואנשי מקצוע בתחום הדברת מזיקים כדי לתפוס עכברים, חולדות, שומות, שרקנים ויונקים קטנים אחרים. הם משמשים גם כמכשירים אנושיים לניהול חיות בר כגון לכידת עופות דורסים.

מלכודת כלוב לעכברים היא כלי המשמש לתפוס עכברים ומכרסמים אחרים. יש לו רשת תיל מתכת המשמשת כמלתעות המלכודת.

מלכודות כלובים ממוקמות בדרך כלל ליד אזורים שבהם רואים מכרסמים נכנסים למבנים ובתים ללכידה. הם משמשים גם חברות הדברה כאשר הן צריכות ללכוד מספר רב של מזיקים במקום אחד.

מלכודת דבק לעכברים

מלכודת הדבק היא מכשיר המשמש ללכידת עכברים. זהו חומר דביק שניתן להניח על הרצפה, על הקירות, או אפילו על תקרות.

מלכודות הדבק משמשות בדרך כלל להרוג עכברים על ידי פיתוי ל"מלכודת" הדבק, שם הם מתים מהתייבשות או מחנק. מלכודת הדבק עובדת כי היא מפתה את העכבר עם הריח שלו, ואז היא נתקעת לעכבר והורגת אותו מהתייבשות או מחנק.

אחד מהשימושים הרבים במלכודות דבק הוא בהדברה. הם משמשים במחסנים ובאזורים מסחריים אחרים שבהם מכרסמים הם בעיה.

מלכודות דבק משמשות ככלי ללכידת עכברים. הם מורכבים מחומר דביק שנועד למשוך את העכברים ואז להחזיק אותם במקומם עד שהם מתים. במאמר זה, נדון בתפקידן של מלכודות דבק בשליטה על אוכלוסיית המכרסמים.

מקרה השימוש הראשון של מלכודות דבק הוא הדברה. זה המקום שבו אנשים משתמשים בהם כדי לשלוט באוכלוסיית המכרסמים שלהם. מקרה השימוש השני הוא כחלופה לתאי גזים להריגת מכרסמים מבלי לפגוע בהם או לגרום להם נזק. מקרה השימוש השלישי הוא כדרך אנושית לתפוס מכרסמים למטרות מחקר, למשל, לכידת חולדות למחקר על סרטן או מחלות אחרות.

מקרה השימוש הרביעי הוא שהם יכולים לשמש כחלופה לחומרי הדברה וחומרי הדברה שיש להם השפעות מזיקות על בני אדם ובעלי חיים.

מלכודת דבק היא סוג של מלכודת מכרסמים העשויה מצינורית ופיתיונות מקרטון או פלסטיק ספוגים בדבק. כאשר חיה תמימה דורכת על המלכודת, הדבק נדבק לכף הרגל ולא ניתן להסירו מבלי לשבור אותה.

עכברים נמשכים למזון, מים ומחסה. כל אלה הם דברים שנמצאים בבית שלך. הם עשויים גם למצוא את דרכם פנימה דרך סדקים או חורים בקירות או בגג שלך.

מלכודת דבק היא דרך מהירה ויעילה להרוג עכברים מבלי להשתמש בכימיקלים כמו רעל או מלכודות עם קפיצי מתכת שעלולים לפצוע בעלי חיים כשהם מנסים להשתחרר.

נכתב בשיתוף צור מרקט האתר המוביל בישראל למוצרי הדברה.

לוכד עכברים זמין עבורכם מיידי 24/7 חייגו 072-3340-600

זמין 24/7 דילוג לתוכן