לוכד עכברים

עכברים בקירות גבס – איך לטפל בבעיה

עכברים בקירות גבס

עכברים בקירות גבס הם סוג של מזיק שעלול לגרום לנזק לטיח ולהוביל לסיכונים בריאותיים חמורים.

כדי למנוע מעכברים להיכנס לביתכם, עליכם לאטום את החורים והסדקים בקירות שלכם. כדאי גם להיזהר לא לתת להם להיכנס פנימה באמצעות מלכודות או שיטות אחרות. ישנן דרכים רבות ושונות שבהם אתם יכולים לעשות זאת, אך הדבר החשוב ביותר הוא לפעול במהירות.

מה הבעיה עם עכברים בקירות גבס?

הבעיה עם עכברים בקירות גבס היא שהם עלולים לגרום נזק רב למבנה. הם לועסים את הגבס, גורמים לו ליפול ולעשות חורים בקיר.

העכברים מחפשים מקורות מזון ומים באזור זה. אזורים אלו נמצאים בדרך כלל מאחורי לוחות בסיס או מתחת לרהיטים כך שהעכברים יכולים להיכנס מאזורים אלו מבלי שיראו אותם. העכברים גם יכרסמו חוטים שעלולים לגרום לשריפות או להתחשמלות.

עכברים מהווים לא רק מטרד אלא גם סכנה בריאותית עבור בני אדם ובעלי חיים כאחד.

מהן הסיבות השכיחות לעכברים בקירות גבס?

הגורמים השכיחים לעכברים בקירות גבס הם:

-לעכברים יש משיכה לאוכל, ולכן הם נמשכים לטיח.

-עכברים אוהבים אזור חשוך וסגור, ולכן הם אוהבים לחיות בקיר.

-עכברים יכולים להיכנס גם דרך רווח או סדק.

-אם יש בידוד בצד השני של הקיר, אז גם עכברים יכולים לעבור את זה.

כמה זמן לוקח לעכברים להיכנס לגבס?

עכברים יכולים להיכנס לגבס תוך פחות מיממה. הם יכולים אפילו להיכנס לטיח דרך חור שרוחבו רק 1/64 אינץ'.

על מנת למנוע עכברים להיכנס לגבס, חשוב לאטום אותו כראוי ולמנוע כל חורים קטנים להופיע.

איך אתם יכולים למנוע מעכברים להיכנס לקירות שלכם

אחת הדרכים למנוע מעכברים להיכנס לקירות שלכם היא להשתמש במלכודות. מלכודות קטנות וניתן למקם אותן באזורים שבהם בדרך כלל הולכים עכברים. או להזמין שירות של לוכד עכברים בתל אביב שיגיע ויציב מלכודות מקצועיות או לעשות שימוש במוצרי הדברה אלקטרונית.

דרך נוספת היא לאטום את הפתחים של נקודות הכניסה באמצעות מכסי מתכת או פלסטיק. אתה יכול גם להשתמש בדבק ובחומרים דביקים אחרים כדי לאטום חלקים מהקירות שלכם

דבר אחד שהוא חיוני למניעת כניסת עכברים לקירות שלך הוא להרחיק את אספקת המזון שלהם מהם. עכברים יכולים להיכנס לבית דרך כל פתח, גם אם זה רק סדק או חור ברצפה או בקיר. לכן חשוב לשמור על כל אזורי הבית נקיים וללא מקורות מזון עבורם, כמו קערות מזון לחיות מחמד ושאריות בפחי אשפה

מהן כמה מהשיטות המשמשות לטיפול בעכברים בקירות גבס?

חלק מהשיטות הללו כוללות:

1) שימוש בתמיסות כימיות כמו גז CO2, המשמש לחנוק את העכבר מבלי לפגוע בו; 2) שימוש במלכודות שיש עליהן פיתיון, כמו חמאת בוטנים או גבינה; 3) שימוש בעכברים חיים כפיתיון לעכברים אחרים; ו-4) שימוש בלוחות דבק דביקים כדי לתפוס את העכבר. בנוסף אשפר להשתמש במלכודות דבק,צמד,רעל ומכשיר קולי.

עם זאת, שיטות אלו אינן חסינות בפני תקלות ועדיין ישנן דרכים לעכברים להיכנס לקיר. אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע כניסת עכברים היא באמצעות גדר חשמלית מסביב לבית. הגדר החשמלית תוציא זעזוע לא נעים שירתיע כל עכבר מלנסות להיכנס פנימה. דרך נוספת היא שימוש בחומר דוחה בעל ריח חזק שאינו מושך לעכברים, אך לבני אדם יהיה נעים מספיק להתרחק מכם. בית.

מהי דרך טובה למנוע מעוד עכברים להיכנס לקיר שלכם?

אנשים רבים נוטים לשכוח מבעיית העכברים. הם לא נוקטים באמצעי הזהירות הדרושים או שהם חושבים שעכברים יכולים להיכנס רק דרך חור בקיר שלהם. עם זאת, אלו רק מיתוסים. האמת היא שעכברים יכולים להיכנס לביתכם דרך כל פתח והם תמיד ימצאו נקודת כניסה.

חשוב לשמור על קירות נקיים וללא חורים וסדקים כדי שלא תצטרכו לדאוג שעוד עכברים ייכנסו לביתכם. כדאי גם להשתמש במלכודות כדי לתפוס אותם ולמנוע מהם להיכנס לביתכם מלכתחילה.

לוכד עכברים זמין עבורכם מיידי 24/7 חייגו 072-3340-600

זמין 24/7 דילוג לתוכן