לוכד עכברים

איך להשתמש במלכודת דבק לעכברים?

מלכודת דבק היא סוג של מלכודת עכברים העשויה מחומר דביק. לרוב הוא מורכב מרצועת דבק ארוכה ודקה שמחוברת ללוחית ההדק. הפס המכוסה בדבק יבוא במגע עם כפה של העכבר, ויגרום לו להיצמד לצלחת ולהיתקע במלכודת.

הדרך להשתמש במלכודת דבק לעכברים היא על ידי הנחתה על או ליד אזור שבו אתה רואה עכברים נכנסים, כגון סביב חלונות, דלתות או חללי זחילה. כדאי גם למקם מלכודות ליד מקורות מזון כמו פחי אשפה וכלי מזון לחיות מחמד.

רוב האנשים משתמשים במלכודות דבק כדי ללכוד עכברים. עם זאת, ישנם אנשים שמשתמשים בהם למטרות אחרות.

מלכודת דבק היא סוג של מלכודת דביקה המורכבת לרוב משכבה דקה של דבק על לוח או פס עץ עם דק בקצה אחד ופיתיון בקצה השני. הוא נועד לתפוס עכברים על ידי פיתוי אותם על פני השטח שם הם נתקעים בדבק ומתים מתשישות או התייבשות.

ישנן דרכים רבות להשתמש במלכודות דבק למטרות שונות כמו תפיסת דגים, לכידת חולדות, לכידת ציפורים, ציד נחשים ועכבישים ותפיסת יתושים.

מלכודת דבק היא סוג נפוץ של מלכודת המשמשת בהדברת מכרסמים. הוא נועד ללכוד ולהרוג מכרסמים על ידי היצמדות לרגליהם ואז לאכול באיטיות את בשרם עד שהם מתים.

הרעיון המרכזי מאחורי השימוש במלכודות דבק לעכברים הוא לתפוס את המכרסמים כשהם עדיין קטנים מספיק כדי שניתן יהיה להרוג אותם מבלי לגרום נזק רב מדי.

מלכודות דבק עשויות בדרך כלל מיריעת פלסטיק עם משטח דביק וחומר דבק כמו חמאת בוטנים, גבינה או רעל עכברים פרוש על פניו. העכבר הכלוא נתקע על המשטח הדביק, שאוכל לאט את רגליו עד שהוא מת מאיבוד דם או התייבשות.

בשביל להשתמש במלכודת דבק לעכברים יש לעבוד ע”פ השלבים הבאים:

  1. פתיחת המלכודת עם כפפות בכדי לא להשאיר את הריח שלכם על המלכודת, ברגע שיש ריח שלכם על המלכודת העכבר יהסס לגשת למלכודת.
  2. בשלב השני יש להניח את המלכודת בזהירות בפינות צמודות לקירות. העכברים נעים צמוד לקירות ולכן מאוד להציב את המלכודת במקום שבו העכבר עובר.
  3. אחרי שהצבתם את המלכודת יש להניח בזהירות במרכז המלכודת פיתיון. ההמלצה היא להשתמש בבמבה או בוטן ואם יש לכם חמאת בוטנים זה יהיה מעולה בגלל הריח החזק של חמאת בוטנים.

מהי מלכודת עכברים?

חשוב לזכור שיש לא מעט סוגי מלכודות עכברים, כל המלכודות עושות את אותה פעולה אך עובדות בצורה שונה.

מלכודת עכברים היא מכשיר המפתה עכבר להיכנס אליו ולהיתפס, בדרך כלל עם הפיתיון בקצה אחד של המכשיר.

מלכודת עכברים היא כלי המשמש בני אדם כמו גם בעלי חיים כדי ללכוד חיות קטנות כמו מכרסמים. זה יכול להיות עשוי מחומרים שונים כמו עץ, מתכת, פלסטיק ואפילו קרטון.

מלכודת עכברים היא סוג של מלכודת המשמשת לתפוס עכברים. הוא מורכב מפלטפורמה עם זרוע קפיצית או מנגנון הדק שהעכבר צועד עליה, וגורם לזרוע להיסגר עליה. לאחר מכן הזרוע דוחפת את העכבר כלפי מעלה על פני משטח משופע, וגורמת לו ליפול לתוך תא החזקה מתחת.

מלכודת עכברים היא מכשיר שנועד ללכוד חיות קטנות, בדרך כלל מכרסמים כמו עכברים או חולדות. המונח "מלכודת" נמצא בשימוש מאז המאה ה-15 ועשוי להיות נגזר מהמילה האנגלית התיכונה trap, שמשמעותה "ללכוד או לקחת בכוח".

מלכודות עכברים עשויות בדרך כלל ממתכת ועץ עם זרוע קפיצית הננעלת על חיה שנתפסה בעת קפיצה.

לוכד עכברים זמין עבורכם מיידי 24/7 חייגו 072-3340-600

זמין 24/7 דילוג לתוכן