לוכד עכברים

איך למנוע כניסת עכברים לבית?

איך למנוע כניסת עכברים לבית

עכברים שורצים את הבית ואי אפשר להרחיק אותם מהבית. אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע כניסת עכברים לבית שלך היא לאטום את כל נקודות הכניסה, כולל רווחים מתחת לדלתות, סדקים בקירות ובחלונות וחורים בתקרות.

ישנן גם דרכים טבעיות למנוע עכברים להיכנס לביתך. אתה יכול להשתמש בעלי נענע או צמחים אחרים הדוחים מכרסמים וכן להשתמש בחתול כדי להרחיק אותם.

עכברים מהווים לא רק מטרד אלא גם סיכון בריאותי. הם נושאים מחלות כמו סלמונלה, E-coli ו-Hantavirus.

על מנת למנוע כניסת עכברים לביתכם, עליכם לאטום את כל הפתחים אליהם הם יכולים להיכנס. עדיף לאטום את הכניסות בצמר פלדה או רשת מתכת ולכסות את הפתחים בדבק. כמו כן, עליך לוודא שאין רווחים בקירות או בתקרות שלך שבהם עכברים יכולים להיכנס.

הדרך הטובה ביותר למנוע כניסת עכברים לבית היא איטום כל הפתחים בבית. רצוי לאטום את כל הפתחים לרבות דלתות, חלונות ונקודות גישה לעליית גג/מרתף.

עכברים יכולים להיכנס לבית שלך במגוון דרכים. הם יכולים להידחק דרך מרווחים וחורים קטנים שאולי פספסתם או ללעוס דרך חוטים וחוטים כדי להיכנס פנימה.

הדבר החשוב ביותר עבורך הוא לוודא שנקודות הכניסה הללו אטומות כראוי כך שעכברים לא יוכלו להיכנס מהן.

מלכודות מניעה

יש המון סוגים של מלכודות עכברים שניתן לעשות בהן שימוש, ניתן לעשות שימוש בתיבות האכלה ולפזר אותן בשטח הגינה שצמודה לבית.

תיבות האכלה הן תיבות שיש באמצע פיתיון והעכבר יכול רק להיכנס ואין לו איך לצאת מהמלכודת, יש כאלו שבוחרים להכניס למלכודת תיבת האכלה רעל עכברים וזה לא מומלץ לעשות את זה. למרות שתיבות האכלה סגורות וחיות מחמד אחרות לא יכולות לגשת לתוך התיבה עדיין יש מקרים שהתיבה נפתחת או נשברת ולא רק חיות מחמד אחרות מגיעות לרעל אלא גם ילדים שמשחקים בגינה והם סקרנים.

הצבת מלכודת עכברים אינה משימה קלה. זה דורש הרבה זמן ומאמץ כדי לבנות את המלכודת המושלמת. עם זאת, בעזרת המדריך הזה תוכלו להקים מלכודות תוך זמן קצר.

הצעד הראשון הוא לגלות עם איזה סוג של עכבר יש לך עסק. אתה יכול לעשות זאת על ידי התבוננות בלשלשת ובדיקת סימנים לפעילות מכרסמים כגון עבודות עץ מכורסמות או סימני לעיסה על חוטים או כבלים. ברגע שאתה יודע עם איזה סוג של עכבר אתה מתמודד, יהיה קל יותר להגדיר את המלכודת שלך בצורה נכונה.

איך יודעים אם יש עכבר בבית?

אם אינכם בטוחים אם יש עכבר בבית, תוכלו להשתמש בכמה שיטות שונות כדי לברר זאת. אתה יכול גם להשתמש בחוש הריח שלך ולהקשיב לכל רעשים חריגים.

אם אתה שומע קולות גירוד, זה יכול להיות בעל חיים כמו עכבר או חולדה. אם אתה רואה צואה בסביבה, זה יכול להיות עכבר או חולדה.

אם אתה מריח ריח לא נעים, יכול להיות שיש משהו מת בקרבת מקום כמו בשר נרקב או אשפה.

לוכד עכברים זמין עבורכם מיידי 24/7 חייגו 072-3340-600

זמין 24/7 דילוג לתוכן