לוכד עכברים

ריחות שדוחים עכברים

ריחות שדוחים עכברים

יש מספר ריחות שדוחים עכברים, אבל זה לא מספיק כי צריכים קודם להבין איזה ריחות כן מזמינים את העכברים לבית שלכם.

ברגע שתדעו איזה ריחות גורמים לעכברים לבוא תדעו גם להימנע מהם וככה תהיו מוגנים מפני עכברים.

כדי להיפטר מעכברים, צריך להתחיל בהבנה מדוע הם נמשכים לבית מלכתחילה. עכברים נמשכים לריח האוכל ולריחות אחרים שהם מקשרים למקור מזון פוטנציאלי.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מעכברים היא על ידי ביטול שבילי הריח שלהם שמובילים אותם בחזרה לבית שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי הסרת כל החפצים מהבית המדיפים ריח, כמו פחי אשפה, כלים למזון לחיות מחמד ואפילו כביסה מלוכלכת על הרצפה. כמו כן, לוודא כי יש לך מערכת הדברה אלקטרונית שיכולה למנוע כניסה של עכברים לבית בכל עת.

עכברים הם מזיק נפוץ בבתים רבים. הם עלולים לגרום לנזק רב לרכוש שלכם ולזהם אותו בלשלשת שלהם.

חלק מבעלי בתים משתמשים במלכודות עכברים שונות כדי להיפטר מהם, אך שיטות אלו לא תמיד מצליחות.

איך להיפטר מעכברים על ידי שימוש בריחות שנראים להם דוחים.

ארבעה סוגים שונים של ריחות הדוחים עכברים: שמן מנטה, שמן לבנדר, תמצית מנטה ותמצית וניל.

נעבור על היתרונות והחסרונות שלהם וכן על הדרכים הטובות ביותר להשתמש בהם ליעילות מירבית. .

שמן מנטה: שמן מנטה הוא אחד הריחות הפופולריים ביותר להרחקת מכרסמים. יש לו ריח נחמד מאוד שעכברים לא נהנים ממנו ובדרך כלל יימנעו מאזורים שבהם אתה מיישם אותו. ניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות, אבל אני אוהב להשתמש בו כתערובת ריסוס עם מים או כתערובת סבון עם חומר ניקוי עבור שטיפת משטח.

שמן לבנדר: לבנדר הוא ריח בשימוש נרחב בהרבה משקי בית לצורך הרפיה וכחומר חיטוי טבעי. עכברים בדרך כלל אינם נמשכים לריח הלבנדר, מה שהופך אותו לשיטה אידיאלית להיפטר מעכברים בבית שלכם.

אפשר להשתמש בו בהרבה דרכים, אבל מומלץ להתשמש בו בתור ספריי מערבבים עם מים או כתערובת סבון עם חומר ניקוי.

תמצית מנטה: זה אותו דבר כמו שמן מנטה, אבל במקום להשתמש בו בתערובת שמן, אפשר להשרות כדורי צמר גפן בתמצית ולשים אותם סביב אזורים שצריך לטפל בהם. ריח הנענע לא יפריע לעכברים, אבל גופם יגיב לשמני הנענע שעליהם והם יגיבו בתורם. ניתן להשתמש בו כתרסיס מעורבב במים או כתערובת סבון עם חומר ניקוי.

שמן קינמון: זהו חומר דוחה טבעי שמריח טוב ובדרך כלל לא מפריע לבני אדם. כשעכברים מריחים את הקינמון, זה גורם להם להרגיש בחילה והם לא רוצים לחזור. זה יכול לשמש כתערובת של סבון ודטרגנט, או שאפשר להשתמש בו כתרסיס מעורבב במים ולהניח סביב אזורים שבהם נראו העכברים.

לוכד עכברים זמין עבורכם מיידי 24/7 חייגו 072-3340-600

זמין 24/7 דילוג לתוכן